Nightmare
Publicerat den

Den första riktiga hemstudiedagen har gått segt. Jag hade problem med motivationen tills det att hjärtat kom hem på grund av att jag behövde diskutera en mardröm som jag hade inatt. Den har cirkulerat i huvudet enda sedan jag vaknade och eftersom det är någonting som utan tvekan skulle kunna hända ville jag prata med hjärtat och försäkra mig om att det inte gör det. Han hade hunnit iväg till jobbet när jag vaknade och eftersom han inte har möjlighet att svara varken på sms eller samtal hade jag inget annat val än att vänta. Det känns betydligt bättre nu efter att vi har pratat och drömmen bör inte hindra det fortsatta pluggandet. Den närmsta veckan är projektarbetet och en uppgift i historia av högsta prioritet.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?