It looks like we're heading south
Publicerat den

Vi har pratat vidare om bostadsort och hjärtat har föreslagit Jönköping eller Karlstad medan jag har föreslagit Falun eller Örebro. Jag kan inte påstå att jag vill bo i Örebro, men jag föreslog det eftersom vi kom överens om att vi skall försöka att bosätta oss någonstans mellan Halland och Dalarna. Jag vill gärna att vi bestämmer oss så snart som möjligt eftersom det är bra att veta vart vi skall ta vägen på ett ungefär om han inte får vara kvar efter att provanställningen har löpt ut. Han vill i och för sig inte vara kvar, men det är smidigast om han är det tills vi har hittat någonting annat iaf. Han skall diskutera saken med sin chef i veckan. Jag har iallafall sökt arbete i Sala, Västerås, Borlänge och Falun.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?