Dagens roliga
Publicerat den

Jag var på väg till affären för att inhandla det som saknades till dagens middag (pasta och skinksås). Jag hade cirka hundra meter kvar när en man går mot mig och säger:

"Ursäkta! Heter du Maria" - Okänd man
"Nej, det gör jag inte" - Jag
"Nehe. Du ser nämligen ut som en av mina kompisar. Vad heter du?" - Okänd man
"Jag heter Louise" - Jag
"Du är väldigt fin, Louise. Bor du här?" - Okänd man
"Ja. Jag bor i nummer 16" - Jag
"Bor du ensam eller tillsammans med någon pojkvän?" - Okänd man
"Jag har pojkvän" - Jag
"Hur gammal är du?" - Okänd man
"Jag är 22 år" - Jag
"Jaha. Du är väldigt snygg iaf" - Okänd man

Jag sade ingenting efter det, utan knatade vidare mot affären. Jag är övertygad om att den här karln drog en vit lögn. Han är säkerligen ingen kompis som heter Maria, utan det var bergis en öppningsreplik. Det är roligt när man får höra att man är fin iaf
Det räcker i och för sig när hjärtat säger det, men Ni förstår förmodligen vad jag menar.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?