Awake at night
Publicerat den

Klockan har precis passerat midnatt och här sitter jag! Hjärtat sover sött medan jag skriver på projektarbetet. Jag bad min handledare om råd i eftermiddags och nu känns det som att jag äntligen har kommit igång med diskussionen. Det tråkiga är att jag måste vara vaken i princip hela nätterna tills det att jag har lämnat in rapporten - jag kommer inte att hinna med deadline annars. En annan tråkig sak är att min lärare i religion A och samhällskunskap A sade att alla uppgifter skall vara inlämnade senast om två veckor eftersom betygen skall vara satta den 30/5. Det innebär att jag har en vecka mindre på mig än jag trodde. Ångest deluxe! Jag hoppas verkligen att jag kommer att hinna med alla nitton (!) uppgifter. Det ser i dagsläget mörkt ut, men jag skall göra ett helhjärtat försök. Det värsta som kan hända är att jag struntar i tre stycken uppgifter och ett prov - resultatet blir icke godkänt i samhällskunskap B. Det är tur att jag studerar hemifrån, säger jag bara.... Urk.



Sara h

Hehe du kanske får göra som jag. Lämna in sista uppgiften på studentdagen innan man springer ut klockan 12 :P haha man får ju inte göra så men beroende på uppgift och hur lång tid läraren räknar med att det kan ta så brukar det gå med på att gå över deadlinen :) klarar jag det så gör du det också garanterat! :D



URL: http://sarishaglis.webblogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?