You don't have to get a job
Publicerat den

Hjärtat har som tidigare nämnt blivit garanterad en fast anställning på firman och vi har i samband med det kommit överens om att jag inte behöver arbeta direkt efter studenten - med motiveringen att jag måste återhämta mig från den ångest och stress som har hemsökt mig det senaste året. Jag vill dock inte att hjärtat skall känna att det är jobbigt att försörja oss båda, utan det skulle vara skönt att kunna bidra med någonting (det kommer kännas som att jag snyltar på honom annars). Jag har av den anledningen börjat söka efter sommarjobb/deltidsjobb och det finns i dagsläget sju stycken tjänster som jag skulle vilja söka - bland annat som butikssäljare i en friluftsbutik, butikssäljare i en möbelbutik, idrottsledare, barnskötare m.m. Det enda som återstår innan jag kan skicka iväg mina ansökningar är ett personligt brev. Det som är så svårt!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?