You can choose whatever you want
Publicerat den

Jag har börjat fundera över det här med studentpresent då mina föräldrar har sagt att jag får välja/önska mig någonting som kostar cirka 1000-1200:-. Det var först tal om en mobiltelefon, men det är inte längre aktuellt av den anledningen att jag har erbjudits att ta mammas nuvarande då hon skall införskaffa en ny samtidigt som Elias vill ha min. Det känns därför som att det är bäst att acceptera erbjudanten och önska sig någonting annat. Jag vet dock inte riktigt vad jag vill ha, men som det är nu kommer jag med största sannolikhet be om att få pengarna insatta på mitt konto så att de kan sparas till någonting vettigt - t.ex. barn. Det är ingen höjdarsumma eftersom det kostar att bilda familj, men det är en början!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?