You forgot something
Publicerat den


Vi bestämde oss för att ta en välbehövlig promenad nu på eftermiddagen och det var tänkt att vi i samband med den skulle mata änderna eftersom vi hade gammalt bröd hemma, men när vi kom fram till ån där de brukar hålla till slog det mig att vi hade glömt brödet! Det var tur att jag hade med mig systemkameran iaf - så att jag kunde fotografera när de blev matade av andra som var där.
Vi brukar faktiskt svänga förbi änderna relativt regelbundet eftersom det är väldigt vackert vid ån om våren och sommaren. Det kan hända att vi spenderar många varma kvällar där de kommande månaderna. Jag har bland annat funderat på att eventuellt ha en heldag vid ån (när det har blivit varmare) i form av en picknick och en fotosession - där både änderna och Micke blir fotograferade. Det kan vara mysigt.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?