Treatment
Publicerat den

På onsdag skall jag äntligen påbörja behandlingen för den strålande känslan i huvudet. Det är sagt att jag skall prova akupunktur då läkaren på vårdcentralen misstänker att mina episoder beror på muskelspänningar. Det skall bli spännande att se om det fungerar. Jag har hört att det skall göra det på vanlig huvudvärk och/eller migrän, men jag har svårt att tro att det kommer att hjälpa mig eftersom det har pågått under så pass lång tid samt att det inte är huvudvärk, utan snarare små huggningar som kommer och går - flera gånger i timmen. Jag har försökt att beskriva smärtan här tidigare, men det är väldigt svårt eftersom det känns olika från dag till dag - från gång till gång. Jag hoppas iaf att behandlingen skall hjälpa i en sådan utsträckning att jag inte längre besväras. Det kommer säkerligen inte försvinna helt, men det kan jag leva med bara den starkaste smärtan försvinner.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?