I know I can do it!
Publicerat den

Det är idag tre månader kvar till studenten, vilket enligt mig är otroligt med tanke på att det kändes som om det vore igår man började på gymnasiet. Det är skrämmande vad dagarna går fort och man önskar emellanåt att man kunde stanna tiden för en sekund. Det hade varit guld värt av den anledningen att man blir väldigt stressad när man inser hur mycket som skall hinnas med att göra. Jag säger dock som jag har gjort tidigare: jag har klarat det förut och jag kan göra det igen! Det handlar bara om att vara envis och ha målet i sikte. I know I can do it!



Sara h

Ok ska inte säga något mer om ert förhållande. Även om vi inte är vänner längre så kommer jag alltid bry mig en smula om dig.



URL: http://sarishaglis.webblogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?