There's something wrong with me
Publicerat den

Jag skulle egentligen ha varit i skolan och redovisat ett arbete om kulturmöten idag, men det fick bli en sjukanmälan av den anledningen att jag vaknade med ångest samt att jag drabbades av magsmärtor i samband med att jag skulle sminka mig. Jag kände att det var nödvändigt att stanna hemma och vila eftersom jag inte är särskilt produktiv när jag mår dåligt - oavsett om det är fysiskt eller psykiskt. Hur vi skall organisera det här med redovisningen är dock ett problem eftersom det är inlämning ikväll. Jag överväger att kontakta vederbörande lärare och göra en deal med dem. Det kan hända att vi kan arbeta under påsklovet. Det borde vara möjligt, tycker jag.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?