I'm not going to join you
Publicerat den

Jag har under veckan haft funderingar över det här med studenten och efter att ha övervägt för- och nackdelar har jag bestämt mig för att jag inte vill vara med på flaket. Det var sagt att var och en skulle betala en avgift på 440:- till klasskassan, men det känns som att det är slöseri med pengar eftersom man kan använda dem till någonting vettigare. Det är dock inte anledningen till att jag väljer att avstå, utan det är på grund av att jag vill ha en lugn och fridfull dag tillsammans med mina närmaste. Det är inte så att jag kommer att överge mina klasskamrater, utan jag kommer att medverka på studentmiddagen, champagnefrukosten (läsk för min del!), samlingen i klassrummet och utsläppet. Det är mer än tillräckligt i mina ögon i och med att jag inte har någon vidare relation till någon i klassen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?