You're hurting me
Publicerat den

Det är tre och en halv vecka sedan som jag skadade hälen i samband med pärmincidenten. Det kändes som att det var på väg att bli bättre efter besöket på vårdcentralen, men det stannade av där vilket innebär att den fortfarande är hård, en aning öm samt att det är svart i hålet - förmodligen torkat blod som inte har hittat sin väg ut. Jag har haft funderingar på att kontakta läkaren igen, men de kommer med största sannolikhet säga att jag skall fortsätta som vanligt. De sade nämligen samma sak när jag undersökte axeln efter misshandeln och då trodde dem sig veta vad det var som var fel. Jag kommer att avvakta och eventuellt kontakta vårdcentralen igen om det vägrar ge med sig.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?