She finally kissed me
Publicerat den

Denna helg har som väntat varit väldigt lugn. Det har inte hänt någonting särskilt utan vi har endast ätit gott (godis, chips och tacos), kikat på värdelös film, spelat dator/tv-spel, matat änderna samt handlat godis på stan. Jag hade nämligen lovat att Madelens äldsta dotter skulle få ett påskägg av mig i förskott eftersom vi kommer att få besök på påskafton. Jag har ingen aning om vilket sorts godis man kan köpa till en treåring så det fick bli ett kinderägg med Skönheten och Odjuret, Hello kitty-tuggummi, Hello Kitty-skum, Svamp Bob-tuggummi, klubba, gelébjörnar m.m. Det som inte rymdes i ägget (lite mindre än hälften fylldes) åt vi upp - eftersom jag inte ville ge henne för mycket. Vi kikade förbi hemma hos dem kort efter att vi lämnat av Elias och det gick ungefär som senast. Olivia pratar ofta om mig och vi tror att vi har konstaterat varför: hon vet att Micke följer med! Hon är upp över öronen förtjust i honom! Hon skall leka med honom samt pussas/kramas. Jag fick mig en puss för första gången på tre år också - efter att ha lurat henne lite. Hon brukar nämligen pussa personer som ligger och sover, så jag lade mig på soffan och slöt ögonen. Gullunge. Vi stannade inte särskilt länge eftersom Micke skall upp tidigt imorgon i samband med jobbet. Det var iaf lika trevligt som vanligt.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?