Graviditetstesterna har kommit!
Publicerat den

Jag har glömt att berätta att graviditetstesterna som jag köpte från tradera har kommit. De kom i tisdags, vilket innebär att jag har ett lager som skall räcka ett tag framöver. Det tar i snitt sju månader för en kvinna att bli gravid, men som det är nu kommer lagret att räcka längre i och med att jag har ett antal på tjugosex stycken tester. Jag har sagt att jag får använda max tre stycken i månaden (innan bim, på bim och efter bim), vilket innebär att de tar slut i december - om det inte har tagit sig innan dess, vill säga. Jag hoppas på att vara gravid innan sommarens slut och skulle det ske kommer jag att skänka bort de som är kvar (eller sälja dem billigt).


Det här inlägget är publicerat i efterhand
(2013-09-15)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?