I hope it's not getting any worse
Publicerat den

Det är snart en vecka sedan som jag påbörjade behandlingen för den strålande känslan i huvudet och det känns i dagsläget som att det inte kommer att hjälpa av den anledningen att smärtan har förvärrats sedan i onsdags. Det är dock inte samma sorts smärta, utan den har ändrat skepnat. Det är nästan så att det känns som att det är värre idag jämfört med för någon vecka sedan. Jag misstänker att det är kroppens sätt att reagera på någonting som den inte är van vid och jag hoppas att det blir bättre för varje behandling. Jag vill inte ha det såhär eftersom det är obehagligt samtidigt som det är oroande.

Den andra behandlingen gjordes idag och det gick ungefär som senast - enda skillnaden var att det gjorde ont på höger sida och inte vänster. Jag kan inte säga så mycket mer om denna gång eftersom det endast har gått någon timme. Jag återkommer om några dagar - om jag känner någon skillnad.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?