You're making me sick
Publicerat den


Jag är inte den som brukar bli sjuk, men nu känns det som att någonting är på gång då jag har börjat reagera på varm mat. Jag har inga problem med att äta kalla livsmedel eller rätter, men när det är någonting som är varm blir jag illamående. Det har varit såhär i snart fyra dagar och det är en aning skrämmande eftersom jag har emetofobi - överdriven rädsla för att spy. Det är inte så att jag drabbas av panik, men det händer att jag får ångest av tanken på att jag när som helst kan spy trots att det är över tio år sedan som jag gjorde det senast. Jag hoppas att jag inte är på väg att bli magsjuk eller liknande, utan att det skall vara någonting annat - t.ex. en reaktion. Jag äter i vanliga fall väldigt dåligt och det kan vara så att kroppen reagerar med illamående när jag väl äter. Who knows?






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?