BIM+1, andra försöket
Publicerat den

Jag skulle ha haft min mens igår enligt den senaste menstruationscykeln, men som det är nu känns det som att den inte är på väg. Jag kan inte svara på om jag är gravid eller inte eftersom graviditetstesterna visar negativt. Det känns dock som att det skulle kunna vara någonting då jag har fått fler symptom: svag värk i magen som kommer någon enstaka minut om dagen, småont i brösten, huggningar nedanför naveln och ont i revbenen. Det var någon som sade på familjeliv att jag har typiska symptom för PMS, men jag kan inte hålla med henne eftersom jag aldrig har haft det samtidigt som trettiofem procent av mina symptom anses vara ett tecken på PMS - resterande sextiofem, da? Jag håller tummarna för att det är för tidigt att testa ännu och att det är därför som testerna har varit negativa. Jag kommer att avvakta några dagar och skulle mensen inte ha kommit innan fredag morgon provar jag lyckan igen.


Det här inlägget är publicerat i efterhand
(2013-09-15)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?