We've found a couple
Publicerat den

 
Jag känner mig lugnare idag. Jag var på dåligt humör under gårdagen av den anledningen att risken finns att vi måste stanna kvar i Västerås om vi inte hittar en lägenhet som är ledig senast 1/9. Jag har ingenting emot att bo kvar, men Mikael vill härifrån och jag längtar tillbaka till Falun (och har gjort det de senaste fem åren) så det känns som att det är ett perfekt läge att bosätta sig i mina hemtrakter. Vi håller tummarna för att det löser sig. Vi har iallafall hittat två stycken lägenheter som matchar uppsägningstiden på vår nuvarande, men det innebär inte automatiskt att vi kommer att bli erbjudna någon utav dem. Det är bara att vänta, tills på fredag, och se.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?