Popular
Publicerat den

Det märks att det är stor efterfrågan på lägenheter i Västerås. Jag publicerade en bostadsannons på Blocket kl.14:52 och det dröjde inte länge innan det började plinga till i mobiltelefonen och ramla in mail. Jag har blivit kontaktad av tjugo personer (!) varav det är två stycken som har varit på visning och fem stycken som skall kolla på lägenheten imorgon. Jag kommer att radera annonsen senare ikväll av den anledningen att det inte behövs fler intresseanmälningar. Gun, som är ansvarig för uthyrningen, har tillräckligt med arbete som det är nu och jag vill inte ge henne mer än nödvändigt. Det känns skönt att veta att lägenheten kommer att bli uthyrd iallafall

Vi skall på visning på onsdag, men det kan hända att vi avbokar och tackar nej till lägenheten om personen som står först i kön har tackat ja. Jag är väldigt intresserad av en lägenhet i Norslund och skulle hellre vilja ha den, men det är inte säkert att vi får ett erbjudande. Det är i och för sig endast tio stycken som har lämnat intresse och personen som har placering nummer tio i kön har för närvarande 7.5 poäng (vi har 1865 poäng). Vi vill dock inte ta ut saker och ting i förskott eftersom det har en tendens att bita en i arslet... Jag skall diskutera saken med Mikael och Kopparstaden, så får vi se hur det blir. Jag vill som sagt ha lägenheten på Norslund. På torsdag ser vi om vi har fått ett erbjudande på den eller inte.



Anonym

Norslund är värsta slumområdet, så du vet... Skulle inte vilja bo där med barn. Herrhagen och bojsen är tusen ggr bättre.



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?