Alone for the week
Publicerat den

Nästa vecka kommer jag att vara ensam hemma av den anledningen att Mikael åker till Halmstad på söndag. Han skall hjälpa sin pappa på jobbet. Jag hatar att behöva vara ifrån honom, men jag försöker att se det här som ett gyllene tillfälle att komma igång med träningen och planeringen inför flytten. Jag måste bland annat prata med Kopparstaden, kontakta ComHem angående att flytta abonnemanget och skaffa ett annat telefonnummer, kontakta elbolagen (vi har nätet hos ett bolag och elförbrukningen hos ett annat), söka butikssäljarutbildningen, skriva in mig på arbetsförmedlingen med mera. Jag har att göra iallafall, men det är inte lika roligt utan Mikael...





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?