Det ena projektet efter det andra
Publicerat den

Jag kommer att påbörja ett stort projekt i sommar. Jag har funderat på att göra det här i flera år, men det har aldrig blivit av på grund av att jag har haft viktigare saker för mig och på grund av att jag inte har haft psyket för det. Jag känner mig mer motiverad än någonsin och det skall bli spännande att se hur slutresultatet blir. Det kommer att bli en lång och smärtsam process, men det kommer utan tvekan att vara värt det. Jag är övertygad att det inte enbart är jag som tjänar på det här. Vad det är för sorts projekt är hemligt tillsvidare, men jag kommer att avslöja det tids nog. Ha tålamod, mina vänner





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?