Not enought
Publicerat den

Vi gick igenom våra slutbetyg med biträdande rektor i eftermiddags och jag måste erkänna att jag inte är hundra procent nöjd med resultatet. Jag är stolt över min prestation på John Bauergymnasiet, men jag ångrar att jag inte arbetade lika hårt på de andra skolorna. Det är dock ingenting som jag kan eller kommer kunna påverka. Jag skall försöka att acceptera situationen och glädjas åt att jag äntligen skall ta studenten. Jag var i slutet av tonåren övertygad om att jag aldrig skulle göra det, men se på mig nu! Det är som ordspråket säger: bättre sent än aldrig

Resultat: 19st MVG, 9st VG, 2st G och 1st IG*

* på grund av att den ansvariga läraren aldrig hade genomgångar med oss som läste på distans, uppgifterna var för stora och vi fick inte tillräckligt med tid på oss. Kursen kommer att kompletteras på komvux (som kvällskurs eftersom distans inte fungerade).





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?