Sex dagar kvar
Publicerat den

Jag har inte skrivit om bebisverkstaden på ett tag, men jag fick min mens i maj och inväntar nu mensen i juni. Det är sex dagar kvar till BIM och jag har inte känt av några som helst symptom bortsett från att bröstvårtorna är ömma. De brukar dock vara det mellan ägglossning och mens, så jag tolkar inte det som ett tecken på att jag kan vara gravid. Jag kände förövrigt av ägglossningen för första gången - som inträffades den 10:e. Jag kände mig illamående på morgonen och började nästan svettas när vi var på affären. Vi hade sex samma dag och två dagar innan, så man kan alltid hoppas på att det har tagit sig. Jag räknar dock inte med det, utan jag tar förgivet att vi får försöka några månader till.


Det här inlägget är publicerat i efterhand
(2013-09-15)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?