In och ut. Hit och dit.
Publicerat den

Vart tar dagarna vägen, egentligen? Det känns inte som att jag har gjort någonting vettigt idag. Jag har dock haft fem stycken visningar och svarat på mail respektive samtal angående lägenheten. Det gick väldigt bra på visningarna och ett av paren som var här vid 19-tiden sade att de har varit i kontakt med Gun och att hon har sagt att de står på tur. Vad som menas med det kan jag inte svara på, men jag antar att det betyder att Gun har listat de som potentiella hyresgäster. De var väldigt trevliga och de hade utan tvekan skrivits upp på listan, tillsammans med ett äldre par, om jag fick bestämma. Nu får jag dock inte göra det och jag räknar inte med att få veta vem det är som kommer att ta över kontraktet efter mig. Det hade varit roligt att veta, men det viktigaste är att lägenheten blir uthyrd - och det blir den!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?