Heartshaped chocolate
Publicerat den

 
Jag har världens mest underbara karl! Jag var, som så många andra gånger, sugen på godis denna afton. Vi gick till affären strax innan stängning för att hinna med att köpa en påse lösviktsgodis. Mikael ville till min förvåning inte ha en egen (det är han som är den stora gottegrisen här hemma), men han bad mig att plocka i tre stycken chokladbitar och en sötlakrits. Jag tyckte att det var konstigt och en aning gulligt att han inte ville ha mer. Jag förstår såhär i efterhand varför: när vi kom hem satte jag mig i vardagsrummet och startade tv:n medan Mikael stod i köket och pysslade med någonting. Han kom efter en stund in i vardagsrummet och placerade två stycken hjärtformade chokladbitar på bordet. Han hade, romantisk som han är, skurit ut dem för hand  





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?