Not a proposal
Publicerat den

Kan Ni gissa vad Mikael hade med sig när han kom hem från jobbet idag? En ring! Det var dock ingen förlovningsring, men han har lovat att han skall ge mig en så småningom. Han har i och för sig aldrig sagt när, men det behöver han inte eftersom det är roligare om det blir en överraskning Jag vill inte att han skall känna sig pressad och han får av den anledningen ta initiativ till saker som barn, förlovning, giftermål och vad det nu kan vara. Han vet vad jag vill och vad jag tycker.

Det var ingen märkvärdig ring han hade med sig. Han hade hittat den på jobbet i samband med att han hade rivit en vägg - om jag förstod det rätt. Det var gulligt att han kom att tänka på mig även om det inte riktigt är min stil: en panter som jagar sin svans. Jag hade använt den om det inte vore för att den är väldigt stor. Den ramlade till och med av mina potatistummar!

Det roliga med hela den här situationen är att vi idag har varit tillsammans i fem månader
Herregud. Ett halvår nästa månad. Det är inte klokt vad tiden går fort.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?