Babyliss press n' curl ceramic
Publicerat den

Jag har äntligen bestämt mig för vad jag skall göra med håret! Jag övervägde för en sekund att bli korthårig av den anledningen att det är lättare att sköta; man behöver inte använda mängder med schampo och balsam, man behöver inte oroa sig för att det skall vara i vägen om nätterna, man behöver inte använda två eller tre förpackningar med hårfärg, det är lättare att få volym på håret med mera. Jag har dock aldrig gillat att vara korthårig på grund av att jag inte passar i det och på grund av att jag anser att det är kvinnligt med långt hår. Jag har, efter att ha pratat med Mikael och vänner på facebook, klickat hem en Babyliss press n' curl ceramic som bör komma i början av nästa vecka. Jag har bestämt mig för att fortsätta vara långhårig!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?