Fyndhörnan
Publicerat den

 
Jag älskar second hand! Jag besöker Blocket flera gånger om dagen och när jag kikade under kategorin möbler & heminredning vid lunchtid hittade jag någonting som föll både mig och Mikael i smaken. Det var dock inte en hörnsoffa som jag egentligen var på jakt efter, utan det var en köpmansdisk i furu (se bild). Jag mailade säljaren omedelbart och berättade att vi var intresserade, men att vi inte kunde hämta den på grund av att bilen är trasig. Han var snäll och körde hem den efter att vi kollat på den personligen och erbjudit en slant för besväret. Köpmandisken står i skrivandets stund i vardagsrummet. Den kommer, precis som byråerna i hallen och köksstolarna som vi får hem nästa vecka, att målas i vitt. Det som saknas innan vi är nöjda med lägenheten är moderna gardiner, vitmålade möbler, dukar och inredningsdetaljer. Mikael vill bland annat att vi skall skaffa fler tavlor medan jag vill ha ljusstakar, korgar osv. Jag längtar efter vår nya lägenhet. Det skall bli så roligt att inreda!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?