Everytime you leave my heart falls into pieces
Publicerat den

Det känns som att hjärtat slits i tusentals bitar varje gång Mikael reser till Halmstad. Jag verkligen hatar att behöva vara ifrån honom. Det känns som att någonting saknas vilket det i och för sig gör, men Ni förstår säkerligen vad jag menar. Han kommer lyckligtvis hem på lördag och som jag längtar! Jag kommer bokstavligt talat kasta mig i hans armar och aldrig släppa taget. Åh, vad jag älskar min karl
 
Det allra jobbigaste med att Mikael är bortrest är att vi inte hann spendera dagen tillsammans. Han var tvungen att packa medan jag var tvungen att göra mig i ordning, diska, plocka undan saker och handla fika inför besöket av Emma, Simon och Angelica. Det är alltid lika trevligt att träffa dem, men det ingick inte i vår planering denna eftermiddag. Jag kunde dock inte förmå mig att säga nej när de frågade om de kunde svänga förbi efter att ha handlat på ikea eftersom det är en och en halv timmes resväg, enkel resa, för dem. De stannade i princip tills det att Mikael skulle åka (vi fick schasa iväg de lite försiktigt), så vi hann aldrig säga hejdå riktigt. Han fick lov att stressa, men det gick bra i slutändan. Han kom fram helskinnad. Det hoppas jag att han gör på lördag också....





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?