Dagens roliga
Publicerat den

Mikael har gjort en bädd på balkongen, med hjälp av våra soffkuddar, som vi har kurat ihop oss på med ett varmt täcke. Jag placerar min hand på hans lår och han frågar nyfiket vad jag håller på med. Jag svarar med himlande ögon att jag vill krama om honom ordentligt, men det slutar med att han tar bort min hand och placerar den försiktigt i sin. Han ser på mig och säger med mjuk röst:"Skall vi komma överens om att dela resten av våra liv tillsammans?". Vi skakade hand på det.

Hur gullig får man bli på en skala!
 



Karro

Du verkar ha hittat dig en super härlig karl du ;)
Du får allt se till å njuta :)



URL: http://dymn.blogg.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?