BIM-2, dag 28.
Publicerat den

Jag kan med säkerhet säga att vi inte lyckades den här månaden heller. Jag har haft svag mensvärk, till och från, i två eller tre dagar samtidigt som den ömmande känslan i bröstvårtorna har försvunnit - precis som den brukar göra några dagar innan mensen kommer. Jag upptäckte en ljusbrun flytning senast jag var på toaletten och det är kroppens sätt att säga att den är på väg... Suck.. Jag som hoppades på att det tog sig den där söndagen då det gjorde så ont. Det måste ha varit ägglossningen. Jag skall prata med Mikael i veckan och säga att jag vill börja försöka aktivt nu. Jag vill verkligen ha barn med honom. Det vill han också. Han frågar regelbundet är du gravid?kan du inte kolla om du är gravid?när kan du kolla om du är gravid? osv. Han har dock sagt att han inte vill att vi skall planera när vi skall ha sex, men hur skall man göra då om man rekommenderas att ha sex var tredje dag? Det är inte så att vi bestämmer en särskild tid, utan snarare att vi har våra dagar där vi får vara hur aktiva vi vill.
 
 

Det här inlägget är publicerat i efterhand
(2013-09-15)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?