Why don't you get a job?
Publicerat den

Kan Ni gissa vad jag har gjort? Jag har vidgat mina vyer och sökt arbete i Gävleborgs län! Jag har länge sagt att jag vill arbeta som säljare inom det här företaget och nu när de skall öppna en ny butik känns det som att det är dags att återigen prova lyckan. Jag har varit i kontakt med samma företag, men i en annan stad och de kunde tyvärr inte anställa innan hösten på grund av att sommarschemat är satt. Jag har blivit ombedd att höra av mig senare och det kommer jag att göra. Det skulle vara underbart att få en av tjänsterna som de har annonserat om. Håll tummarna för att jag får det! Jag vill ha, jag vill ha!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?