Throw me a ball
Publicerat den

Jag måste erkänna att jag saknar innebandyn. Jag saknar känslan som uppstår innan man drar på sig målvaktsstället, känslan som uppstår när man kliver över sargen och in på planen, känslan som uppstår när man gör en (snygg) räddning, känslan som uppstår när man precis har dragit iväg ett felfritt utkast osv. Jag saknar allt, helt enkelt.
 
Det är över ett och ett halvt år sedan jag stod (eller snarare satt) på planen. Det kliar i fingarna något enormt! Det positiva med det är att jag inte längre behöver ha ångest över det. Jag slutade på grund av att skolan blev lidande, men nu när jag inte studerar kan jag träna med gott samvete och utan ångest. Woho! Jag kommer att ta kontakt med en förening när vi vet vart vi skall bo. Jag har en särskilt i åtanke om det blir så att vi flyttar till Falun.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?