I want to spend some more time with you
Publicerat den

Idag har mina föräldrar varit här på besök. Det var sagt att vi skulle hitta på någonting tillsammans. Jag ville spela minigolf och passa på att fotografera på Vallby friluftsmuseum nu när det var så vackert väder ute, men det slutade med att vi gjorde andra saker. Det blev bland annat en sväng till ikea och CityGross. Mamma och pappa skulle ha ett nytt service medan jag och hjärtat kikade på möbler till den kommande lägenheten. Jag hittade en del saker som jag skulle vilja ha, men det blir inte än med tanke på att vi inte har råd...
 
Det var någon som föreslog att vi skulle kolla på film när vi kom hem och så blev det. Vi kollade på This means war medan vi åt hemmagjord potatisgratäng med fläskfilé. Jag misslyckas i princip alltid med gratängen av någon anledning (potatisen blir inte tillräckligt mjuk hur tunna skivor jag än skivar), men det gick att äta.
 
Det var tråkigt att vi inte gjorde mer. Jag skämdes en aning av den anledningen att mamma och pappa har cirka åttio minuters resväg enkel resa. Vem åker åttio minuter/tio mil för att kolla på film? Jag uppskattar att de kom iallafall Nästa gång får vi se till att planera bättre. Man kanske skulle ta och bjuda hem dem på middag och filmkväll (eventuellt övernattning med någon aktivitet dagen efter) när vi har flyttat





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?