I am sorry
Publicerat den

Jag ber om ursäkt för att jag publicerar inlägg i efterhand. Jag försöker att skriva så snabbt jag kan, men det är svårt av den anledningen att jag är väldigt petig med hur orden kommer ut. Jag vill inte att någonting skall misstolkas eller att det skall låta som att en treåring har skrivit... Jag hoppas att Ni har överseende och stannar kvar. Det här är inte permanent 



Charlotte

Hej! Hittade hit genom FL, läste din blogg på FL och blev jätte rörd. Du verkar vara en superstark tjej. Har också gått igenom det men inte lika långt. Känner igen mig så i det du skrev. Nästa gång blir super ska du se! Kram på dig



URL: http://www.snigelbebis.blogg.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?