Get out of my head
Publicerat den

Det är tre månader sedan jag avslutade min behandling på Fysiokliniken. Det kändes för en sekund som att det hade blivit bättre, men jag märker ingen som helst skillnad längre mer än att jag inte behöver blunda varje gång det strålar på framsidan av huvudet.
 
Jag skall till vårdcentralen i slutet av augusti (... igen...) och undersöka huvudet/prata om en annan behandlingsform. Jag skall träffa samma läkare som jag var till med hälen och som jag pratade med när jag gick in i väggen. Han fick senast vi sågs veta att jag har blivit misshandlad, men jag hade aldrig en tanke på att det kan vara anledningen till att jag har ont. Jag misstänker att en händelse som ägde rum under vintern -07 kan vara boven i det här fallet, men det är inte säkert. Det lär visa sig om några veckor.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?