BIM-9, dag 20
Publicerat den

Det är idag nio dagar kvar till mensen är beräknad och jag känner än så länge inga som helst symptom (=vi misslyckades återigen...!). Det är tråkigt med tanke på att vi verkligen vill det här. Mikael säger varje gång vi skriver en inköpslista att jag skall skriva med "bebis". Jag tycker att det är jättegulligt, men det smärtar att jag aldrig blir gravid! 
 
Jag budade hem ett storpack med ägglossningstester (40st för 70:- plus frakt) i lördags och jag fick hem dem igår. Jag skall enligt FL's ägglossningsuträknare ha haft ägglossning i helgen, så jag kommer inte att börja använda testerna förrän efter nästa mens.
 
 

Det här inlägget är publicerat i efterhand
(2013-09-15)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?