All we can do is wait
Publicerat den

Det var sagt att vi skulle skicka in en kopia av brevet från Byggnads arbetslöshetskassa till Kopparstaden igår, men vi hann aldrig göra det på grund av att andra saker kom i vägen. Det blev dock kopierat på biblioteket och placerat i ett kuvert som placerades på köksbordet så att vi inte skulle glömma bort att posta det idag innan tömning. Det borde vara framme någon gång i veckan.
 
Jag passade på att skriva ut en ansökningsblankett till vuxenutbildningen i Falun när vi var på biblioteket (jag har en egen skrivare, men det är inte säkert att den är brukbar. Jag har inte provat den med tanke på att färg är svindyrt!). Jag skall söka butikssäljarutbildningen och några kurser, men jag väntar med det tills att kursstarterna har uppdaterats. De borde ha gjort det om en månad ungefär.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?