Longing for love
Publicerat den

Det är den första januari idag, vilket innebär att det är hela tre månader sedan som det tog slut mellan mig och Dennis. Det är otroligt vad dagarna går fort! Jag måste dock erkänna att jag trots det börjar känna mig redo för ett förhållande, men hur lång tid det kommer att ta innan jag befinner mig i ett är en annan femma. Jag har sagt att jag skall vara försiktig i fortsättningen av den anledningen att jag inte vill behöva vara med om samma  sak igen - att man blir fäst vid någon som man pratat med över nätet och som sedan visat sig vara ett kräk i verkligheten (syftar inte på Dennis!).



Anonym

Ska alltså du och Dennis inte bli tillsammans igen?



URL:


Jenny

Du kanske kommer att låta bli att snärja småpojkar i framtiden?



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?