I love doing this!
Publicerat den

Det har varit en väldigt bra dag av den anledningen att det är obeskrivligt roligt att ansvara för idrottslektionerna. Jag har dock blivit ifrågasatt när det gäller den teknik vi använde oss av (av två stycken elever som påstår sig vara boxare), men det var ingenting som gjorde mig osäker eftersom jag endast kan grunderna någorlunda samt att jag i grund och botten är innebandyspelare - inte boxare.

Det blev en mindre diskussion (där jag fick förklara att det är min handledare som har valt aktivitet), men det gick bra i slutändan. Jag behövde lyckligtvis inte kasta ut någon, utan det var endast en elev ur en annan klass som blev uppskickad på läktaren då han inte kunde skärpa sig efter att ha blivit tillsagd upprepade gånger.


Måste också nämna att det var några elever under morgonen som frågade om jag skall bli idrottslärare. När jag svarade nej såg de så besvikna ut. Haha! Gullungar.
Det är då man känner sig omtyckt och uppskattad. Jag älskar min praktikplats!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?