Work out mania
Publicerat den

Det har inte hänt någonting särskilt denna dag mer än att jag har varit på praktiken samt att jag har tränat. Jag har sagt att jag skall försöka dansa varannan dag och eftersom jag gjorde det senast i tisdags innebar det att det var dags ikväll - jag är aktiv mellan kl.21-22 pga. att jag inte vill hinna bli pigg innan det är dags att gå och lägga sig. Man sover så mycket bättre om man är trött eller rent av utmattad. Det gick iaf väldigt bra och det skall bli roligt att inviga de nya låtarna som jag låste upp i webshopen - man får poäng under spelets gång som man sedan kan låsa upp/köpa låtar för. Det blev några minuters styrketräning också eftersom jag vill slimma rumpa och lår (som jag misstänker att man måste arbeta mer med för att det skall försvinna någonting). Jag är iaf stolt över mig själv som har kommit igång med någon form av aktivitet samtidigt som jag har börjat ändra mina kostvanor. Jag slängde bland annat glassen som låg i frysen och hällde ut lättdrycken som stod i kylskåpet. Det var det enda onyttiga som jag hade hemma. Skall se över vilka livsmedel som är värda att ha kvar i frysen också. Det är dumt att spara på någonting som man inte kommer att äta eller som rent av är mindre bra att äta (det värsta jag har i frysen är korv, hamburgare och pommes. Det skall iaf bort!).





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?