Starting something new
Publicerat den


Det hände någonting oväntat, men positivt tidigare under kvällen. Det är nämligen så att jag har haft funderingar på att fråga Micke om han anser att vi är tillsammans i och med att det gick så förvånansvärt bra i helgen, men eftersom jag är så mesig har jag valt att avstå från det - dels för att jag inte vågar och dels för att jag inte vill att han skall känna sig pressad. Det gjorde dock ingenting av den anledningen att han på eget initiativ frågade om han fick ange mig som sin flickvän på facebook - så att han kan skryta om att han har världens snyggaste tjej (yeah, right!
) samtidigt som utomstående skall se att han inte är tillgänglig längre. Det innebär att vi numera är i ett förhållande.



karro

Det låter verkligen hur bra som helst! Så glad att du har det bra :)

Hoppas verkligen killen är bra för dig och att allt är bra!



Du ger flera inspiration till att kämpa då det är tufft när man tillslut får se ljuset och allt blir lättare!



Kramar



URL: http://dymn.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?