We're having so much fun together
Publicerat den

Dagen började med en välbehövlig sovmorgon - innan det var dags att bege sig mot praktiken. Det blev dock ingen ordentlig frukost för min del av den anledningen att jag endast hade en lektion, lunch följt av ytterligare två lektioner. Det kändes som att det inte var någon idé att mätta magen i och med att man ändå skulle äta femtio minuter senare. Jag lyckades i och för sig somna på soffan bredvid Micke när jag gick hem, så det blev ingen riktig måltid förrän senare på kvällen - i samband med att vi gick ned på stan för att hyra film. Det fick bli Zookeepers då jag länge velat se den. Det skall bli spännande att se om den är lika bra som den verkar.

Det var riktigt roligt på praktiken idag - mycket tack vare att Micke gjorde mig sällskap. Han kikade förbi kort efter att han hade varit och diskuterat arbete med flyttfirman som jag nämnde tidigare (var det, va?). Det ser ut som att han kan ha en chans hos dem, men det återstår att se. Det är ingen idé att ta ut någonting i förskott, utan vi får helt enkelt vänta på att de hör av sig med besked. Jag skulle iaf bli väldigt glad om de var intresserade av att anställa honom eftersom det skulle vara till hans fördel - på många plan.

Den sista lektionen (eller om det var alla - jag minns inte riktigt) spelade vi innebandy på helplan. Det var tänkt att jag skulle stå vid sida om och hålla ett öga på eleverna, men Micke fick göra det istället eftersom han var så gullig och kikade förbi. Det enda han behövde göra var att hålla koll på tiden - vi spelade tre minuter åt gången. 





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?