It's been too long
Publicerat den

Kan Ni gissa vad jag skall göra senare i veckan? Jag skall medverka i en innebandyturnering - som äger rum i Falun. Det är nämligen så att en vän (eller rättare sagt en före detta pojkvän till syrran) gjorde ett inlägg på facebook tidigare under dagen där han sade att han efterlyser en målvakt, som inte är bollrädd, som kan tänka sig att ställa upp och sugen som jag är nappade direkt! Det är sagt att han skall betala min resa, så det enda jag behöver göra är att sätta mig på tåget och leverera under matcherna. Schemat ser ut som följande:

Match torsdag kl.15:30 och kl.19:30
Match fredag kl.14:00
Match lördag kl.09:30 och eventuellt slutspel - förutsatt att det går bra.

Vi kommer att hålla till i Lugnet, så om det är någon som är nyfiken så är Ni välkomna att svänga förbi och kika.



Micke

Jag har jobbat idag så jag har glömt att säga Lycka till! pussar



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?