I am no longer behind!
Publicerat den

Jag blev under eftermiddagen tagen åt sidan av en lärare vid namn Helena. Hon undrade om jag var intresserad av att hoppa av marknadsföringen eftersom det är en fortsättningskurs (man måste ha läst företagsekonomi, vilket jag inte har gjort) och påbörja praktisk marknadsföring A och B - som skall vara lättare. Jag tvekade inte en sekund eftersom jag har haft väldiga problem med uppgifterna. Jag kommer i samband med bytet att ha 50 poäng mer än vad jag egentligen skall ha (det räknas då till utökat) samtidigt som jag inte behöver ha ångest. Nu känns det som att motivationen börjar komma tillbaka!






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?