Home sweet (?) home
Publicerat den

Då var man återigen hemma i Västerås efter att ha spenderat tre dagar hos/med min älskade Micke. Det var synd att vi under fredagskvällen, efter att sista tåget hade gått, bestämde att jag skulle komma och hälsa på. Det var egentligen sagt att vi inte skulle ses förrän nästa vecka i samband med min födelsedag, men vi saknade varandra något oerhört och det resulterade i att jag nästkommande morgon släpade med mig Malte på tåget mot Göteborg - där vi blev upphämtade. Vi stannade från lördag eftermiddag till måndag kväll av den anledningen att dagarna har en tendens att rusa förbi. Det hade varit en aning tråkigt att endast stanna en natt, så det fick bli två. Jag skulle egentligen ha varit på praktiken och en sväng i skolan, men jag valde att strunta i det - så att vi kunde spendera lite mer tid tillsammans. Det var det utan tvekan värt.

Vi har under dessa dagar tagit det lugnt i form av att kika på ett ex antal filmer, promenerat och blivit bortbjudna på middag hos Mickes bror med sambo. Jag fick även träffa deras mamma, vilket var trevligt. Det var givetvis en aning nervöst, men det är så det skall vara.
Jag hade det iaf bra under min vistelse och det tog emot när man skulle åka hem. Ville ingenting hellre än att stanna - eller ta med mig karln hem!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?