Boxing game
Publicerat den

Det ser ut som att det kommer att bli en relativt lugn praktikvecka av den anledningen att eleverna har tester. Det innebär att jag har möjlighet att påbörja uppgifterna som skall vara klara senast fredagen v.7 samt att jag har möjlighet att planera inför nästa vecka då det är jag som ansvarar för lektionerna (sammanlagt tjugo stycken = sexton timmar). Det är sagt att vi skall ha boxning - någonting som jag är duktig på. Vi kommer att arbeta efter samma koncept som jag använde mig av på Kunskapsskolan samt en variant som vi hade på en idrottslektion föregående läsår. Det skall bli spännande att se vad eleverna säger om det, men jag tror och hoppas att de kommer att ha roligt.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?