Feel your body
Publicerat den

Det har varit en väldigt rolig dag av den anledningen att vi har kommit igång med ett intressant område på naturkunskapen - nämligen människokroppen. Vi som studerar på hälsa- och idrottsprogrammet har ett stort försprång tack vare att vi har läst väldigt många kurser som har med det här att göra samtidigt som jag läste en kurs på innebandyprogrammet som går in lite mer på djupet.

Det här är ett av de områden som jag har sett fram emot i kursen, så det skall bli spännande att se vad vi kommer att arbeta med. Vi skall, som det är nu, söka efter information om en särskilt del, redovisa det genom en power point-presentation samt skriva ett prov - både på andningsorganen (som jag och min kollega har blivit tilldelad) och resterande delar. Det kommer att gå strålande!


Micke var gullig som höll mig sällskap på vägen mot skolan. Vi kom iväg tjugo minuter senare än planerat, men det  gjorde ingenting av den anledningen att jag hann precis innan min lärare skulle starta lektionen - jag kom fem minuter för sent (som jag givetvis bad om ursäkt över!). Tack för sällskapet, hjärtat.



smilla

vad säger dennis om att du blivit sambo med en ny kille kort efter han? måste kännas som en käftsmäll.... eftersom ni älskade varande. men de gick fort över... jag tycker du har lite för brottom louise.. med allt. tycker du inte de själv?. kram



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?