We made a hole
Publicerat den

           
Jag är inte den som blir aggressiv, men idag när jag skulle sätta in räkningarna i pärmen blev jag skapligt irriterad. Den ville nämligen inte stängas ordentligt utan den insisterade på att glappa, vilket resulterade i att jag kastade den i golvet och stampade den i ryggen så hårt jag kunde. Jag hade inte en tanke på att metallgängorna kunde gå igenom plasten, så det slutade med att jag fick ett hål i hälen. Det var inte särskilt stort, men tillräckligt för att det skulle blöda och ömma - nästan halva foten är avdomnad och jag har därmed svårigheter att gå. Jag får dock skylla mig själv som inte tänkte ordentligt, men det är sådant som händer. Det är tur att vi har sportlov nästa vecka, annars hade jag förmodligen fått vara hemma från skolan (om ömheten inte har släppt innan helgens slut).






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?