Vacation once a week
Publicerat den

Det blev en kort skolvecka mellan praktiken och sportlovet av den anledningen att jag valde att sjukanmäla mig under gårdagen pga. ångest samt att jag numera är ledig på fredagar tack vare att vi har avslutat kursen hälsopedagogik. Det är dock inte alla som har lämnat in de sista uppgifterna (jag är en av dem), men det borde egentligen inte göra någonting eftersom betygen sätts någon vecka innan studenten. Det innebär att jag skall hinna klart med de två återstående uppgifterna (som jag inte har lämnat in) samt komplettera uppgiften om ensamstående föräldrar. När det är klart skall jag ha mitt MVG!






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?